Program call center: Joi - Duminica, 10:00 – 18:00   Tel.: 021.9446   Mail: office@divertiland.ro
Verificati pagina de program pentru varianta actualizata
  • 23
    °
    JOI

DIVERTILAND SPRING FEST

TARG DE MARTISOARE – EDITIA 2017

26 Februarie 2017 10.00-18.00

 

REGULAMENT DE DESFASURARE

  “DIVERTILAND SPRING FEST 2017”


Targul de martisor “DIVERTILAND SPRING FEST” 2017  se desfasoara duminica, 26 februarie, in intervalul 10.00-18.00, in incinta Divertiland Playland, situat in Sos. Pipera nr. 59, sector 2, Bucuresti.

Cadrele didactice care vor insoti copiii se vor prezenta la ora 10.00 pentru aranjarea meselor de expunere. Elevii vor sosi incepand cu ora 10.30, ora la care va incepe si targul.

 

Regulament de desfasurare:

  1. Concursul se desfasoara sub forma unei expozitii cu vanzare, fiecare institutie participanta primind din partea organizatorilor o masa si doua scaune pentru a-si desfasura activitatea. Copiii vor negocia cu toti cumparatorii pretul de vanzare al obiectelor expuse.
  2. Concursul se desfasoara numai in spatiul special alocat. Este interzisa comercializarea produselor in afara spatiului de expunere alocat (incinta parcului de distractii Divertiland Playland).
  3. Pentru lucrarile expuse, organizatorul nu poate impune un pret minim sau maxim de vanzare. Numai institutiile  participante pot fixa un pret minim, fara de care nu se poate vinde un produs. De la acest pret poate incepe negocierea.
  4. Drept castigatoare a concursului  de vanzare martisoare va fi declarata institutia care va reusi sa stranga cea mai mare suma de bani la finalul intervalului de concurs, respectiv ora 16.00. Casele care functioneaza pentru incasarea banilor se vor inchide la 16.00, pentru finalizarea calculelor si desemnarea castigatorilor.
  5. Institutiile castigatoare ale primelor 3 locuri in topul de vanzari de martisoare vor primi cate un premiu pentru institutie, din partea organizatorilor.
    Cele 3 premii sunt in valoare totala de 300 lei, inclusiv TVA, dupa cum urmeaza: premiul pentru Locul 1 are valoarea de 140 lei, TVA inclus, premiul pentru locul 2 are valoarea de 80 lei, TVA inclus, iar pentru Locul 3 premiul va avea valoarea de 80 lei, TVA inclus. Toate premiile constau in carti pentru copii, DVD-uri filme animatie sau pentru copii, CD-uri muzica copii.
    De asemenea, institutiile care vor ocupa locurile 1, 2 si 3 vor primi din partea organizatorilor si cate un trofeu inscriptionat cu Locul 1, Locul 2 si Locul 3.
  6. Nici una dintre gradinitele participante nu are dreptul sa incaseze numerar de la cumparatori. Pentru buna functionare a concursului, organizatorii vor infiinta cateva case de plata si va stabili repartitia gradinitelor/scolilor pe case de plata pentru a nu se produce aglomeratie.
  7. Nu se percepe taxa de inscriere la targ. Pentru toti vizitatorii, participantii la targ si la spectacolul de la scena exista o taxa de intrare la parcul de distractii: 35 lei/copil. Taxa include accesul si toate atractiile parcului pentru intreaga zi: castele gonflabile, tobogane, pista de ski, derdelus, karturi, bunging dome, mese de fusball, hockey, tenis de masa etc.
  8. Participantii la stand pot prezenta momente artistice pe scena Playland, in baza inscrierii prealabile si a unui desfasurator redactat de organizatori. Momentele artistice trebuie insotite de negative/pozitive prezentate pe stick in varianta mp3, cu cel putin 60 min inainte de ora anuntata pentru evolutia pe scena.

 

Modalitatea de plata si de incasare a banilor:

  1. Institutiile participante vor completa un bon cu suma ce urmeaza a fi platita de cumparator.
  2. Suma de pe bon se achita la caseria desemnata, iar cumparatorul va semna intr-un proces verbal de donatie la caserie.
  3. Casierul va stampila/semna bonul (cumparatorul avand dovada platii) si cumparatorul va returna bonul la stand, primind in schimb obiectul cumparat.
  4. La sfarsitul competitiei si in functie de vanzari, casierii vor face totalul sumelor incasate, stabilind castigatorii primelor trei pozitii.
  5. In baza tabelelor de donatie, se va calcula suma incasata de fiecare institutie participanta.
  6. Din suma incasata, se va dona jumatate catre Asociatia “Taxiul cu bomboane”, pentru finantarea infiintarii unei centru de activitati pentru copii si adolescenti cu diferite deficiente sau boli ori care provin din medii defavorizate. Sumele respective vor fi predate pe baza de Proces Verbal, semnat de ambele parti. Incheierea Proceselor Verbale se va face dupa finalizarea concursului, la ora 16.30.

 

Festivitatea de premiere va avea loc imediat dupa centralizarea datelor, in jurul orei 16.30-17.00. Vor fi desemnati 3 castigatori ai locurilor 1, 2 si 3 si acestia vor fi premiati pe scena Playland.

 

Nota:

Gradinitele participante au dreptul de a-si face publicitate prin flyere si roll-up-uri in spatiul alocat acestui eveniment.

In intervalul orar afectat targului 10.00-16.00, supravegherea copiilor cade in sarcina parintilor acestora.

Pentru inscriere se va completa un formular care va fi trimis pana la data de 23.02.2017, pe adresa de email iuliana.berca@divertiland.ro.

 

Telefoane de contact:

Iuliana Berca – tel 0786.52.93.90

Cristina Chelaru – tel 0753.027.017

 

Organizator,

Divertiland Playland